Acool84 -Komputery,gry internet

Internet, komputery, gry i wiele innych. Nie wiesz - pytaj

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Zasady Forum

1. Spotykamy się na forach, aby w miłej atmosferze porozmawiać na tematy związane z informatyką. Na forach można rozmawiać na inne tematy, ale jedynie w dziale Hyde Park. 2. Korzystanie z for jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. 3. Zabrania się: 1. Obrażania użytkowników. 2. Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne. 3. Umieszczania materiałów naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia). 4. Nawoływania do waśni na jakiejkolwiek płaszczyźnie. 5. Łamania zasad netykiety. 6. Rejestracji i funkcjonowania pod więcej niż jednym pseudonimem. 7. Umieszczania wiadomości niezgodnych z tematyką wątku. 8. Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie. 9. Cytowania innych fragmentów wypowiedzi niż te, do których się nawiązuje. 10. Umieszczania w temacie nowozakładanego wątku pytania, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie". 11. Umieszczania przesadnie długich podpisów. 12. Umieszczania stopek o rozmiarze większym niż jeden z poniższych: * 7 linijek tekstu standardowej wielkości lub jego czysto-tekstowy odpowiednik (liczony w px). * 2 linijki tekstu standardowej wielkości oraz grafika o parametrach maksymalnych: szer.: 640px, wys.: 100px, objętość: 100kb. * Czysta grafika o parametrach: szer.: 640px, wys.: 120px, objętość: 120kb. 13. Jakiejkolwiek aktywnej działalności agitacyjnej (np. posty, prywatne wiadomości) na rzecz, bądź zachęcającej do korzystania z innych stron o profilu zbliżonym do for Acool84. 14. Umieszczania ogłoszeń komercyjnych na forach. 4. Pozostałe uwagi: 1. Pamiętaj: Zanim dodasz nowy wątek przeszukaj fora i sprawdź, czy ktoś wcześniej nie zaczął już takiego tematu. Jeżeli tak jest, dopisz swoją wiadomość w istniejącym wątku. 2. W poszczególnych działach obowiązują regulaminy poszczególnych działów (jeżeli są). 3. Przed utworzeniem nowego tematu przejrzyj istniejące fora i wybierz to do którego najbardziej pasuje. 4. Zakładając nowy wątek postaraj się aby temat oddawał jego sens. Nie zakładaj tematów, które w oczywisty sposób skończą się wyliczeniami odpowiedzi i niczym więcej. 5. Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat. (W ramach wyjaśnienia: wiadomości rodzaju "Zgadzam się", "Do kitu!", "Cooooool!" - nie wnoszą nic do dyskusji.) Jeżeli stwierdzisz, że wiadomość nie spełnia powyższych kryteriów - nie wysyłaj jej. 6. Podziękowania (notki w stylu "Dzięki" itp.) powinny być zamieszczane we własnej notce z pytaniem (przycisk "Edytuj") lub przesyłane za pomocą PW. 7. W ankietach mogą brać udział jedynie zarejestrowani użytkownicy forów. 8. Uwagi o błędach stylistycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych proszę przekazywać autorowi korzystając z maila lub systemu prywatnych wiadomości. 9. Nick użytkownika jest jedną z podstawowych form identyfikacji na forach. Z tego względu uprasza się o umiarkowanie w jego zmienianiu, bądź w proszeniu administrację o jego zmienianie. 10. Emblematy użytkowników forów mają maksymalny wymiar 100 na 100 pikseli . 11. Zdjęcia użytkowników forów mają maksymalny wymiar 800 na 600 pikseli i wagę nie większą niż 350 KB. 12. Ostrzeżenia służą do upominania użytkowników łamiących regulmin. Ostrzeżenie znika po upływie 60 dni. Zebranie 3 ostrzeżeń owocuje zablokowaniem możliwości pisania na forach, 4 blokuje możliwość pisania w ShoutBoxie, 5 blokuje wejście na stronę for. 13. Kolory czerwony i niebieski są zarezerwowane, odpowiednio, dla administratorów i moderatorów. Do obu tych grup należy też pilnowanie porządku; jeżeli zauważysz niestosowną wypowiedź - zgłoś ją. 14. Konto użytkownika zostaje usunięte, jeśli: * Nie dokonano aktywacji - po okresie 7 dni. * Nie napisano ani jednego posta - po 60 dniach od rejestracji. 5. Polityka prywatności: 1. Numery IP i adresy e'mail są wykorzystane tylko do celów administracyjnych i nie będą przekazywane osobom trzecim. 2. Pliki tzw. ciasteczek nie zawierają żadnych poufnych informacji, a ich wykorzystanie ma na celu wyłącznie poprawę komfortu korzystania z for ZW. 6. Fora są miejscem rozmów w języku polskim: wszyscy użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania zasad pisowni języka polskiego. Najważniejsze zasady w telegraficznym skrócie: 1. Zdania rozpoczynamy wielką literą. 2. W wypowiedziach używamy polskich znaków diakrytycznych (potocznie: polskich liter) 3. Na zakończenie zdania stawiamy jeden znak przestankowy. W rzadkich, uzasadnionych przypadkach można postawić dwa lub trzy. 4. Więcej informacji na: * http://polszczyzna.pwn.pl/ * http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html * http://grzegorj.w.interia.pl/gram/isopl/gram1.html * http://pl.wiktionary.org/wiki/Kategoria:Gramatyka_j%C4%99zyka_polskiego 7. Wiadomości osób, które nie będą respektować regulaminu, będą usuwane z for (najpierw usuwamy posty, potem użytkowników :twisted: ) 8. We wszelkich sprawach dotyczących części merytorycznej forów należy kierować sie do Acool84. W ostateczności (w razie braku odzewu) można też się próbować kontaktować z amstaff112

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rani.pun.pl www.nbk.pun.pl www.starszakrew.pun.pl www.fantasypbf.pun.pl www.freerunning.pun.pl